
Designat för hållbarhet, säkerhet och funktion
Det finns inga patentlösningar för industriers utmaningar. Varje situation är unik. Varje utmaning kräver lokala experter. Men utmaningarna kräver även innovativt tänkande och insikt likväl som beprövade metoder för att få fram banbrytande lösningar inom skälig tid.
Uponor 360™ förser dig med allt du behöver, ett sekel av expertis och pålitlighet av en av de mest erfarna tillverkarna som levererar lösningar i en integrerad, välkoordinerad process. Lösningar som tar hänsyn till dina speciella behov, krav, driftsförhållanden och framtida utveckling – oberoende av storleken på jobbet. En optimerad lösning som är enhetlig, designad och installerad på ett både tidsmässigt och effektivt sätt.
Det handlar inte om att jämföra konkurrenskraftiga lösningar.
Det handlar om att inspirera och att realisera den perfekta lösningen.


Välj den service som täcker alla eventuella problem:
- Skräddarsydd design istället för standardprodukter för att optimera prestanda, initiala investeringar och livscykelkostnader.
- Centraliserad projektledning och ansvar.
- Kontinuerligt hög kvalitet och pålitlighet minskar drift- och underhållskostnader.
- Förmåga att reagera direkt på oväntade utmaningar.

Med Uponor Infra 360TM hittar vi den perfekta lösningen för ditt projekt. Vill du höra mer om varför våra kunder har spenderat mellan 15-30 % mindre tid på den rätta, optimerade lösningen?
Unik infrakulvert i Linköping
I Infrakulvert Vallastaden är all underjordisk infrastruktur samlad på ett ställe - i en 2,2 km lång kulvert. Kulverten innehåller ledningar för inframedier som dricksvatten, spillvatten, fjärrvärme, el, tele, fiber och sophantering.
Avrinning av dagvatten skapar inga problem för det nya barnsjukhuset
Det prefabricerade Weholite dagvattenmagasinet, donerat av Uponor kommer att hantera dagvattnet från det nya barnsjukhuset i Helsingfors, Finland, innan det rinner till det kommunala ledningsnätet. Magasinet levererades färdigt för installation och installerades inom loppet av några timmar.
Frågor eller teknisk support?
